Bijna € 1000 uit de sponsorloop van Tessa van Lingen ontvangen

By 27 oktober 2021november 16th, 2021VVIJP nieuws

Wij hebben bijna € 1000,– (€ 970,–) ontvangen van mensen die Tessa van Lingen hebben gesponsord in haar loop voor “Een bakkie koffie” ten behoeve van een professionele koffiemachine in de hospice. Heel veel dank aan de vele schenkers! We kregen van giften van € 2,50 tot € 100,– binnen
Met dit bedrag zijn we op de helft van het bedrag dat we denken nodig te hebben. We willen een professionele koffiemachine, zoals deze ook bij onze zuster hospice IJsselOever in Capelle staat. Deze kost ongeveer € 2.500. Wij hopen een aantrekkelijke aanbieding van een leverancier te krijgen. Ook willen we giften die we in de komende periode ontvangen bestemmen voor de machine. Als dat succesvol verloopt kunnen bewoners, familie en vrijwilligers met kerst een lekker bakkie koffiedrinken.